2012. február 15., szerda

Rita születésnapos játéka
III. felvonás

A játék kerek egy évig tart. Sokan jelentkeztünk, így Rita 3 csoportot "csinált" belőlünk. Nekem a kék csoport "jutott, ahol a harmadik születésnapos Valami Bagi volt, azaz Ági.


Ági születésnapja körül zuhantam össze a munkába állás fizikai valójában megterhelő részétől, és minden, de minden dologgal meg voltam csúszva. Aztán rendeződtek a dolgok, de a postára oly gyorsan kellett adnom az elkészült és már nagyon elmaradott ajándékokat, hogy nem foglalkoztam a fényképezéssel. Úgy voltam vele, hogy majd csenem a fotót az ünnepelttől - ami most történt meg. A fénykép Ágitól van, és az a kis kék pötyi a tetején az én kézzel készült ajándékom. Egy apró kitűző Áginak.
Mivel én úgy érzem, hogy ezek a fűzemények oly aprókák, oly semmit mondóak, ezért kényszert érzek arra, hogy még valami mást is tegyek mellé, mert úgy érzem egésznek a csomag tartalmát. Ági egy álomfogót kapott, így teljes lett a csomag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése