2012. február 13., hétfő

Apró örömök az életben

Nemrégiben leadtam rendelést egy gyöngyös webáruházba, ahonnét ma meg is érkezett a kis csomagocskám - most tényleg csak kicsike volt :D Szomorúan vettem észre, hogy az egyik tétel hibádzik. Gyorsan e-mail-re kaptam, és jeleztem a hibát nekik. 10 percen belül!!! jött a válasz, hogy a holnapi nappal postázzák a hiányzó tételt!
Semmi megkérdőjelezés, semmi kételkedés - ami a mai világban valljuk meg - szinte alap.
Eddig is visszajáró vevőjük voltam a boltjukba is, és a webáruházba is, de ezek után is hűséges vásárlójuk  fogok maradni. ...és a lényeg: ők a Gyöngyszigetes lányok!

4 megjegyzés:

  1. ÉN IS SZERETEM ŐKET, NAGYON KORREKT TÁRSASÁG! MIVEL BP-I VAGYOK, ÉN SZEMÉLYESEN JÁROK BE, SZIMPATIKUS, KEDVES LÁNYOK.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Pesten járok - bármi ügyből kifolyólag, ha piros hó hullik, akkor is megoldom, hogy be tudjak menni hozzájuk. A pénztárcára nem egészséges, de nagyon jó lélekbalzsam :)

      Törlés
  2. Amig otthon voltam nehany gyongyos boltot felkerestem de messze a legjobb helynek tunt a Gyongysziget. Annyira kedvesek es szolgalatkeszek a dolgozok ami manapsag ritka. Ami a legjobb hogy egyertelmuen nem uzleti fogas naluk a segitokeszseg hanem oszinten szivesen segitenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan! Sokan járnak hozzájuk, pedig ráadásul nem is a legolcsóbb gyöngyösbolt - csak amikről én tudok. De egész egyszerűen olyan a környezet, a légkör, a hangulat, ahogy belép az ember, hogy egész egyszerűen muszáj mindig visszatérni!

      Törlés