2012. március 11., vasárnap

Sorsoltam!

Köszönöm mindannyiótoknak a részvételt. Kérlek nézzétek el nekem, hogy nem fényképeztem. Most este jutottam egy kis szusszanásnyi időhöz, akkor ejtettem szerét a sorsolásnak.

Sokan jelentkeztetek, de ugye csak egy nyertes lehet. Felírtam a neveket, bele dobtam a varázsládikámba, jól megráztam, megkevertem, majd Fortuna úgy döntött, hogy Zsófi-t fogadja kegyeibe!

Kérlek keress meg e-mailbe (profilom alatt megtalálod a címem), mert a blogodon nem találtam elérhetőséget!


4 megjegyzés:

  1. Gratulalok Zsofinak es koszonom a lehetoseget:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyertesnek, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Gratula! :))
    Legközelebb újra megpróbáljuk.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a lehetőséget! Gratulálok a Zsófinak!:)

    VálaszTörlés