2012. február 27., hétfő


Megérkezett!!!  



...a várva várt!

Komolyan! Úgy viselkedtem ma, mint egy kisgyerek, amikor valami réges-régen várt ajándékot megkap. Meghozta a futár a display-t és én azon nyomban siettem be a konyhába, "feltéptem" a fiókot az ollóért és azonnal ki kellett nyitnom a dobozt :) Tudom, ez egy apróság, de én úgy örültem neki! (jó-jó, tudom, gyerekes vagyok :DDD

A display-en látható nyaklánc a nyeremény a március 10. éjfélig tartó játékomban. Ez a kis virág saját minta alapján készült. Ha megcsinálom, akkor azt is közzé teszem.

12 megjegyzés:

  1. Lindísimo, fino y eleganteee!!!!

    VálaszTörlés
  2. Megértem az örömöd:))
    Ez a lánc csodálatosan szép,szeretnék játszani érte:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)

      De te már jelentkeztél is nálam a játékos posztnál :)

      Törlés
  3. Csudijó az állvány és gyönyörű a lánc!

    VálaszTörlés
  4. Addig jo amig gyerekesen tudsz orulni dolgoknak :) Csodaszep a nyaklanc ,felteszem a blogomba :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm nektek a kedves szavakat!

    VálaszTörlés
  6. Szuper nyeremény lesz, jó lenne megnyerni!:)

    VálaszTörlés
  7. Hihetetlenül gyönyörű ez a nyakék. Kimondhatatlanul tetszik:-) gratulálok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodaszép a nyaklánc! Nagyon vonzó nyeremény!

      Törlés
  8. Ezek az örömök a legszebbek, és legtisztábbak! Légy büszke magadra, hogy képes vagy így örülni! :-)
    Ja és mellékesen szeretnék játszani is Veled!

    VálaszTörlés
  9. Én is régóta szeretnék egy ilyet,nem csodálom,hogy örültél :) Kíváncsi vagyok ki lesz a nyaklánc szerencsés nyertese!

    VálaszTörlés