2011. augusztus 4., csütörtök


A játékra jelentkezők közül néhány nem tették ki a blogjukra, hogy nálam játszanak. Ez az egyik feltétele a részvételnek. Akik ezt nem pótolják - bocsánat - de nem teszem őket a "kalapba".


Ők:
Zafir - Kriszti
picicica - fb-n ír, de ott sem láttam
Magdi
Anita


... és még néhány apróság


Megcsináltam - magamnak - aztán jött egy rokon - lenézte a kezemről :).  Azóta készült már a mintából medál és aranyos kis fülbevaló is.  Fotó utóbbiakról még nem készült.
Minta: Panita - köszönöm


Az első befoglalásom. Hiába - egy csecsemőnek minden vicc új :)
Mézesmama! - Azóta megleltem a csomagolását - amazonit a drága :)


Kelta háromszög - sokkal egyszerűbb, mint amennyire féltem tőle. Sajnos nem leltem rá a minta eredetére. Ha valaki megosztaná velem az alkotó nevét, hogy feltüntessem - megköszönném.
...és egy kérdésem is lenne. Ez síkban van, de én csövesnek szeretném megfűzni. Hogy kell hozzá alakítani a szemeket? Nem jöttem rá. Köszönöm előre is, ha valaki megossza velem ebbéli tudását.

4 megjegyzés:

  1. Szépségeseket fűztél, a karkötőt én is lenéztem volna a kezedről! A kelta háromszög másik oldalait belülről kezdd, és felül, a külső éleket varrd össze. Majd lerajzolom, mert elmagyarázni képtelen vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép dolgokat készítettél, nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  3. Én kitettem rögtön, oldalsávba, a Játékok menüpontomba... vagy csak blogbejegyzés lett volna jó?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kriszta!
    Megtaláltam. Bocsáss meg nekem. Képet kerestem, és most látom, hogy linkkel van kint. Átfutottam rajta az éjjel. Elég így is kitenni. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés