2011. július 18., hétfő

Évforduló + névnap =  JÁTÉK






Július 31-én lesz egy éve, hogy belefogtam a blogírásba, és feltettem az első elkészült művemet - összesítést majd e napon fogok készíteni. Előtte végigrágtam magam az nlc gyöngyök topikján. A lányoktól annyit, de annyit tanultam, hogy azt felbecsülni sem tudom. Újra csak köszönettel tartozom nekik. Azóta készült jó néhány alkotás. Megismertem sok kreatív embert - van,akit csak neten keresztül, van akit személyesen is.
Menet közben leraktam az érettségit is - egy darabig nem is akarok tankönyvet látni a közelemben, de később még valami nekem tetsző dolog jöhet.

Jól elszaladt ez a lassan egy év, így most akkor JÁTSZUNK!
Az évforduló július 31-én esedékes + augusztus 5-én van a névnapom - dupla ok a játékra.
Hogy mi lesz a nyeremény? Még nem tudom. Ha elkészül, megmutatom.

Amit kérek:
- hagyj itt egy megjegyzést, hogy játszani szeretnél
- tedd ki a blogodba, hogy játék van nálam (ha nincs blog, akkor kérlek hagyjál itt nekem valami elérhetőséget)

Jelentkezési határidő - augusztus 4. éjfél
Sorsolás augusztus 5. - valamikor a nap folyamán 

71 megjegyzés:

  1. De jó, első vagyok :) Boldog blogszületésnapot és névnapot jó előre! Remélem a múltkori zimankós téli talit követi egy nyári :) Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen-igen, a közeljövőben szándékomban áll felmenni, uh. akkor majd tudunk találkozni.

    VálaszTörlés
  3. Leszek én az első, hátha szerencsét hoz :)
    Boldog blogszületésnapot és névnapot!

    VálaszTörlés
  4. Hátha nálam nem nagyon játszanak,legalább én játszom másoknál! Sok sikert és boldog blogszülinapot és napot!

    VálaszTörlés
  5. Akartam írni,hogy névnapot,természetesen!

    VálaszTörlés
  6. Örömmel csatlakozok én is. :)
    Előre is nagyon boldog blogszületésnapot és boldog névnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék játszani.:)
    Boldog névnapot és blogszülinapot!:)

    VálaszTörlés
  8. Szia, szeretnék én is játszani Veled!
    Cinella
    http://cinella-sylvia.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszületésnapot és boldog névnapot!

    http://kisnyuldolgai.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. Köszöntöm az újabb érkezőket, és köszönöm jókívánságaitokat.

    VálaszTörlés
  11. Boldog születésnapot és névnapot, legalább virtuálisan együtt ünnepelhetjük a névnapunkat.
    krisztikedvencei.blogspot.com.

    VálaszTörlés
  12. Boldog szülinapot és én is jelentkezem.

    VálaszTörlés
  13. Boldog blogszülinapot és névnapot!

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a bloghoz, a szülinaphoz, és a számokhoz is! Ilyet ugyan nem szoktam, mert nagyon előre van, de sok boldog névnapot is kívánok! Szívesen játszanék, bármi is legyen a nyeremény, a részvétel a fontos! :) A Zafirah mintáért pedig külön köszönet!

    VálaszTörlés
  15. Boldog blogszületésnapot kívánok! Csatlakozom én is, hátha nyerek valami szuper meglepit. És további sok sikert!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Játszani szeretnék! B.B. azaz, Boldog Blogszülinapot!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok, és sok ilyen termékeny évet kívánok!
    Szeretnék én is benevezni a játékba.
    Jutka

    VálaszTörlés
  18. Húúú mennyien jöttetek! Egy du. nem vagyok gép előtt, és micsoda "tömeg" vár itt engem :)

    Köszönöm a jókívánságokat mindenkitől!

    VálaszTörlés
  19. Én is boldog blogszülinapot kívánok! És természetesen szeretnék játszani a meglepetésért.
    Üdv: Betti

    VálaszTörlés
  20. Így előre is Boldog névnapot, és blogszületésnapot kívánok. További sok sikert!

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok a bolgodhoz!További sok szép ékszert és csodás mintát kívánok a jövőben is:)

    VálaszTörlés
  22. Üdvözlöm az újabb jelentkezőket, és köszönöm kedves szavaitokat.

    Kedves Panka! Igyekszem! :)

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szívesen játszom Veled!!! Gratulálok a kitartó és csodás munkáidhoz!

    VálaszTörlés
  24. Gratulálok és boldog blogszülinapot és névnapot is kívánok egyben!
    Szívesen játszok én is, kitettelek a blogomra. :)

    VálaszTörlés
  25. Boldog blogszülinapot és névnapot kívánok! Jövök én is szerencsét próbálni!

    VálaszTörlés
  26. Gratulálok az blogszülinapodhoz és a névnapodhoz!
    Köszönöm, hogy játszhatok!

    VálaszTörlés
  27. Én is jövök játszani és persze gratulálni is!

    VálaszTörlés
  28. Kedves Krisztina!
    Sok boldog blogszülit és névnapot szeretnék neked kívánni, szeretnék veled játszani!

    További szép napot!

    VálaszTörlés
  29. Boldog blogszülinapot kívánok. És persze a játékra is szeretnék jelentkezni.

    VálaszTörlés
  30. Boldog blogszülinapot, további minden szépet és jót kívánok! Jelentkezem a játékra.

    VálaszTörlés
  31. Gyűlünk, gyűlünk - üdvözletem az újjonnan érkezőknek. Köszönöm a köszöntőket, kedves szavaitokat.

    VálaszTörlés
  32. Kedves Krisztina!
    Közel 1éve nézegetem a szebbnél-szebb gyöngyös blogokat, de eddig még soha nem jelentkeztem játszani. Most szeretném ezt bepótolni. Boldog blogszülinapot! Jucus
    e-mail:jucuska83@freemail.hu

    VálaszTörlés
  33. Jöttem én is játszani, hátha szerencsém lesz. :) Boldog név- és blogszülinapot Neked!

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Boldog blog évfordulót és Névnapot kívánnék én is neked előre is:)!
    A játékra is szeretnék jelentkezni. :)
    A blogod csodás:D Mindig betévedek ide is! :D
    Blog hiányában én itt híresztelem a játékod:http://www.facebook.com/pages/Csilla-Gy%C3%B6ngy%C3%A9kszer/252795678080218

    VálaszTörlés
  35. Boldogat neked!!!
    Blogom sajnos nincs, de szeretnék én is játszani.
    email: edina880831@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szuper, gratulálok, aztán előre is boldog névnapot -nekem is akkor van -, aztán meg kíváncsian várom a meglepetést!

    VálaszTörlés
  37. Üdvözöllek titeket is.

    Már tudom, hogy mit/ket fogok fűzni. Többféle lesz! Lesz a követőimnek, meg a nem követőimnek is!

    Mano-Kriszta! Tudom - neked is boldog névnapot előre is!

    VálaszTörlés
  38. én is szeretnék játszani veled :)

    VálaszTörlés
  39. Boldog szülinapot, én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  40. Hát először is gratulálok az ünnepnapokhoz!
    Másodszor pedig a sikeres érettségihez!!!
    A játékra én is jelentkezem, kitettem a blogomba is!

    VálaszTörlés
  41. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!!!!
    Természetesen jelentkezem a játékra is.

    VálaszTörlés
  42. Kedves Kriszta!
    Gratulálok az érettségihez és a bloghoz is. Nagyon tetszenek a bogyóid :-)
    És persze jelentkeznék a játékra!

    VálaszTörlés
  43. Boldog névnapot és blogszülinapot! Szeretnék én is játszani!
    Az ajándékláncos szépségeket pedig köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!

    Boldog szülinapot es nevnapot kivanok Neked es a blogodnak!
    En is szeretnek jatszani! :)

    (mokuska4@gmail.com)

    VálaszTörlés
  45. Gratulálok a névnapodhoz,az évfordulóhoz,az érettségihez!
    Én is szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  46. Köszönöm kedves szavaitok. A gratulációk az érettségimhez külön jól esik :), és titeket is üdvözöllek.

    Szegusz!
    Szívesen! Hordjátok sokáig egészséggel!

    VálaszTörlés
  47. Gratulálok a szülinaphoz és a névnaphoz... és persze a sok szép munkádhoz!
    stiszaizsike@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Boldog blogszülit meg névnapot!
    Kíváncsian várom a meglepit :)

    VálaszTörlés
  49. Boldog Blogszülinapot, és Névnapot! Gratula a sok szép munkádhoz, és ahhoz, hogy mindenre találsz időt!!!! Köszönöm a lehetőséget!
    Üdv.:Niki
    e-mail címem: raskaneniki@keszthelynet.hu

    VálaszTörlés
  50. Üdvözöllek benneteket is. Köszönöm kedves szavaitokat.

    Niksu! Most még könnyű, mert a kisebbik fiammal itthon vagyok, de elviekben jövő hónaptól munka, akkor már át kell állni egy új időbeosztásra.

    VálaszTörlés
  51. Nagyon gratulálok!!! Csodás blog, és még sok sok követőt, szép ékszert kívánok Neked!! :)

    VálaszTörlés
  52. Óóó, hát én erről hogy maradtam le...? :) Boldog blogszülinapot (és névnapot majd később), legkésőbb este ki is teszem a kis játékikont a blogba!

    VálaszTörlés
  53. Szeretnék gratulálni az eseményekhez:) és játszani is szeretnék.

    VálaszTörlés
  54. Szép napot nektek is! Köszönöm kedves szavaitokat.

    Lepkevár!
    Semmiről sem maradtál le. Lassan én is megyek hozzád játszani, mert sanszos, hogy az a 300. emberke már ma meglesz :)

    VálaszTörlés
  55. Szia! Gratulálok a blogodhoz! Jelentkeznék a meglepetés játékra!
    Üdv
    Ivett

    VálaszTörlés
  56. Gratulálok mindenhez!!! Játszani pedig nagyon jó, bárcsak nyernék is!!!

    VálaszTörlés
  57. Gratulálok a blogszülinaphoz és a Névnapodhoz is!!! Jelentkeznék én is a játékra...tetszik az ajándék :)

    VálaszTörlés
  58. Gratula a leendő évfordulódhoz! =)
    És persze Boldog Névnapot előre is!
    Szeretnék részt venni a játékban is!
    Blogom sajnos nincs, de az elérhetőségem:
    email: zsofesz111@gmail.com

    További sok sikert és kitartást!

    VálaszTörlés
  59. Én csak most kattintottam ide, de szeretnék játszani:)
    lilindzsor@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Üdvözöllek benneteket is. Így visszagondolva egész sok Kriszti, Kriszta, Krisztina jelentkezett a játékra. Nektek is boldog névnapot kívánok előre is. A 8 napban már benne vagyunk :)

    VálaszTörlés
  61. Elnézést a tévesztésért! :)
    Itt is lejelentkezem! Boldog Születésnapot és Névnapot kívánok!!:)

    Pömi

    VálaszTörlés
  62. Jelentkezem a játékra :)
    Boldog névnapot előre is :)

    VálaszTörlés
  63. szia!
    én is jelentkezem!
    gratula!
    sok pusz
    Éva

    VálaszTörlés
  64. Kiraktalak, kommentelek! :)
    Boldog blogszülinapot, boldog névnapot előre is! Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  65. szia! én is szeretnék játsztani!!
    fodanita1248@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Szia Krisztina !
    Ha beleférek még akkor én is szeretnék a játékba részt venni !
    Boldog névnapot, szülinapot és blogévfordulót !!!!
    Ildi

    VálaszTörlés
  67. Boldog blog-szülinapot és boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  68. Újabb érkezők - üdvözlet nektek is.

    Senki sincs még lekésve - 4-én, éjfélig még lehet jelentkezni.

    Köszönöm kedves szavaitokat.

    VálaszTörlés
  69. Játszanék:)) Bár a csak linkben tudtam betenni a blogba a felhívást.

    VálaszTörlés