2011. július 27., szerda

Bosszantó dolog

Tegnap elmentünk ceglédi egyik multijába vásárolni. Ha már ott vagyunk, elnéztem a számítástechnikai részlegre is, mert a klaviatúrám hol működik, hol nem. Találtam egy lapos billentyűzetes, halk, USB-s csatlakozós Lo****ech márkájút, ami meg is felelt. Még örültem is, hogy olyan műanyag szállal le van zárva, így még senki sem berhelte szét (ennek még jelentősége lesz...)
Pénztár - összesen volt 4, és a polcok végéig kanyarogtak az emberek a sorban... 
Hazaértünk.
Kibontom.
...és lementem az agyamról.
Egy magas billentyűzetes, marha hangos, noname vacak volt a dobozba. Ergo - a műanyag szál azért volt rajta, mert már valaki kibontotta, és ki is cserélte a benne lévő márkás klaviatúrát egy sz....rra.
Szólok férjemnek, hogy megyünk vissza - marhára örült neki...
Család alapból pesszimistán állt hozzá, hogy nem fogják kicserélni, azt fogják mondani, hogy én cseréltem ki - sajnos ugyi ez is benne volt a pakliban :S
Megérkezünk, ügyfélszolgálat - ugyanaz a hölgy volt ott, akinek alig egy órával korábban odavittem megmutatni, hogy mennyi garancia van rajta - de eszembe nem jutott kibontani a lezárt dobozt. 
Mutatom neki, hogy mi a problémám, és már vártam is a sajnálkozást, hogy hát ők ezt nem tudják kicserélni/visszavenni, merthogyakáréniskicserélhettem otthon - helyette az történt, hogy a hölgy kedvesen, udvariasan bocsánatot kért, hogy nem tudtam sikeresen vásárolni, és azonnal felajánlotta, hogy visszaadja a pénzt. Komolyan még levegőt venni is elfelejtettem.

Tanulságok:
1. Ezek szerint ha ezzel a műanyag szállal van lezárva ilyen helyen egy termék, akkor nem arra kell gondolni, hogy de jó, még original, hanem óvakodni kell tőle, mert vagy szétberhelték már, vagy pedig ki van cserélve más termékre...
2. Az első szóra visszacserélés nálam azt a véleményt hozta, hogy nem én lehettem az első eset, aki így járt, mert túlságosan gördülékenyen, minden kötekedés nélkül, azonnal ajánlották fel a pénz visszafizetését.
3. Kár a kamerákért, hisz ezek szerint ezt egy vevő simán kicserélhette, átpakolhatta és gond nélkül a filléres klavi dobozába ki tudta vinni a márkás billentyűzetet.
4. Ha mégsem vevő, akkor pedig belső személy, eladó csinálhatta ugyanezt, fene tudja mióta.

Végső tanulság
Ilyen dolgokat csak szaküzletben - még akkor is, ha kicsit drágább, de talán ott azt kapom, ami a dobozra rá van írva.

Végül is mákom volt, csak még jól működő billentyűzetem nincs :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése