2010. december 1., szerda

RAW


Sokáig kerülgettem ezt a mintát - nem tudom, hogy miért. Pedig oly egyszerű, és oly mutatós. Mivel a gyöngyök csillogóak, egyszerűen akármit is csináltam - bármilyen megvilágítás (természetes fény {haha mostanában...}, lámpa több felől - nem adja vissza azt a csodálatos csillogást, amilyen eredetileg. A mostani állapotot is a Picassával (ez itt a reklám helye :) sikerült elérni. De még ez sem az igazi.
Viszont!!! Tiszta karácsonyi feelingje van a karkötőnek. Zöldes-bronzos-színjátszós. 

A karkötő jelen pillanatban a napok óta fejfájásos-nagyonnáthás-köhögős állapotomnak tudható be, mert egyszerűen ilyen "higanyoslufi" fejjel nem tudtam tanulni (pedig vizsgák sorozata van, amit most muszáj voltam kicsit eltologatni), viszont aludni sem nagyon - levegő hijján. Így fűztem. Tegnap volt a mélypont - több kötelezettséget fejeztem (volna) be, de!:
- mivel ennek a karkötőnek mágneses a kapcsa, folyton leugrasztotta a fogót az összeillesztés előtt álló karikáról
- egy nyakpánt bársonyszalagjára illesztendő végzáró kiesett a kezemből, minekután betoltam az előttem lévő klaviatúra tartót (ezen dolgozom), és mivel eléggé fel volt rajta tornyozva minden, hogy kéznél legyen, ezért sikeresen levertem egy kis tálkát teli mindenféle gyöngyökkel...
- ugyanezen végzáróra illesztendő szerelőkarika nagy ívben elrepült a kezemből (elrepült a nagy kő, ki tudja hol áll meg...) és landolt a szoba másik felében - csak ma reggel voltam hajlandó utána kajtatni

Szóval a tegnap éjjel ilyen szempontból roppant bosszantó volt.
Ráadásul fényképeznem kéne sokmindent, de olyan randa fényviszonyok vannak még most is, mintha kor hajnal lenne :(((
Pedig még megmaradt hó is van.
...és így visszanézve, ez egy rettentően negatív bejegyzés volt. Na de majd ha jobban leszek, lesz ez még jobb is ennél! :)

update: 
Látszik, hogy nem vagyok százas. Lemaradt a minta erdete. Itt megtalálható.

12 megjegyzés:

  1. Az összes nyügöddel együtt...nagyon szép lett
    ez a karkötő!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.

    Annyira ki tud meríteni mindenféle értelemben, mikor elővesz ez a több napig tartó állapot, hogy relatíve alkalmatlan vagyok szinte bármire is.

    ...és roppant nyűgös. De talán már tényleg jobb, és a tegnap este volt a csúcspont.

    VálaszTörlés
  3. Kriszti, jobbulást kívánok, mondanám, hogy végy kalapkúrát, de a gyerekek és a vizsgák mellett nem biztos, hogy szalonspiccesen kellene téblábolnod :D
    A karkötő csudaszép! A mintát, ha jogokat nem sértünk vele, elkérhetném? Köszi!!!

    VálaszTörlés
  4. Még az életben nem voltam becsiccsentve sem, lehet most meg nem is segítenie. Bár mivel nincs benne tapasztalatom, így passzolom :)

    Látszik amúgy, hogy még nem vagyok százas. A minta eredetét nem tüntettem fel. Mindjárt be is linkelem. Köszönöm Cimbi, hogy szóltál!
    (ui.: bármikor találkozom a nick-neveddel mindig a Verdák c. mese jut eszembe - nagy kedvenc ám itthon!)

    VálaszTörlés
  5. un trabajo maravilloso, felicidades

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! És még a képen is átjön, milyen gyönyörűen csillog!

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép! Igazi ünnepi darab, szuper lett.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm.

    Ráadásul úgy néz ki, hogy Ákos fiam óvónénije szemet is vetet rá :)

    VálaszTörlés
  9. Tényleg olyan igazi karácsonyi kari!
    Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon yzép lett, gratula :) A csillogás így is átjön :)))
    Jobbulást kívánok (remélhetőleg már túl vagy rajta :) )

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm.

    Már az utolsókat rugom, ez már csak az orrom bőrének rendbetétele lesz - úgy nézek ki, mint akinek kiszőrösödött az orra - ilyenkor mindig, de mindig lehámlik :(

    De hogy mégse legyen teljesen kerek minden, most a nagyfiam lett beteg - és ő olyan nagyon beteg beteg tud lenni. Olyan elhagyom magamat pasisan :(

    VálaszTörlés